Proton Kerjasama Bersama Continental, Perkenal Khidmat Jualan dan Pemasangan Tayar di Pusat Servis

Proton telah bekerjasama dengan Continental Malaysia untuk menawarkan perkhidmatan tayar di pusat servis Proton terpilih di seluruh negara. Kerjasama ini menunjukkan komitmen Proton untuk memudahkan urusan pelanggan dan meningkatkan pengalaman pemilikan kenderaan.

Melalui kerjasama ini, pusat servis Proton akan menawarkan perkhidmatan jualan dan pemasangan tayar serta sokongan selepas jualan dengan bantuan Continental Malaysia. Menjelang hujung tahun ini, Proton menyasarkan 60 pusat servis akan menyediakan perkhidmatan tayar ini untuk semua model kereta mereka.

Kini, pelanggan boleh membeli dan memasang tayar semasa servis berkala dengan harga bermula dari RM211 seunit untuk Proton Saga. Semua tayar yang ditawarkan adalah baharu untuk keselamatan dan prestasi yang maksimum, dan akan dipasang oleh juruteknik bertauliah Proton untuk memastikan kualiti yang konsisten.

Perkhidmatan ini juga termasuk pelan jaminan Total Confidence Plan dari Continental yang menawarkan jaminan setahun terhadap kerosakan tayar akibat keadaan jalan. Ia termasuk penggantian tayar secara satu-ke-satu tanpa caj. Bagi mereka yang ingin bayaran lebih fleksibel, Proton juga menawarkan pelan ansuran bulanan melalui Direct Lending.

Proton terus meningkatkan mutu selepas jualan dengan pelbagai produk dan perkhidmatan baharu. Dengan rangkaian pusat 3S/4S yang luas, kakitangan terlatih, dan akses cepat kepada alat ganti, Proton mahu menjadi penyedia servis selepas jualan terbaik di Malaysia.

Antara perkhidmatan utama yang ditawarkan ialah FS90 Fast Service (servis asas dalam masa 90 minit), ProCare Smart Plan dengan pakej penyelenggaraan mampu milik dan pembiayaan, aplikasi MyProton untuk penjadualan servis, manual pemilik digital, perkhidmatan Body & Paint, serta Program Insurans Proton untuk baik pulih kemalangan dan perlindungan insurans yang disesuaikan.

Ketua Pegawai Eksekutif Proton Edar, Roslan Abdullah, berkata walaupun Proton banyak diperkatakan kerana jualan kukuh dan pelancaran model baharu, syarikat juga telah banyak melabur dalam servis selepas jualan.

Tambahan perkhidmatan tayar ini adalah langkah penting ke arah menjadikan pusat 3S/4S sebagai pusat sehenti yang lengkap demi memberikan pengalaman terbaik kepada pelanggan.

Dengan lebih 173 pusat servis dan 73 pusat Body & Paint di seluruh Malaysia, Proton terus berusaha memudahkan akses kepada servis berkualiti. Pelanggan juga boleh mendapatkan bantuan sepanjang masa melalui talian bantuan 24 jam Proton di 1-800-888-8398.

Untuk maklumat lanjut tentang servis tayar dan senarai pusat yang terlibat, sila layari laman web rasmi Proton atau hubungi pusat servis Proton yang terdekat.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Pilih Jenama Kereta

    © 2023 Copyright. All Rights Reserved. NAZZNCO (M) SDN BHD